Kızım 6 aylık ve geceleri bazen yarım saatte bir uyanıyor. Diş sancısı olabilir veya salladığım için o desteği arıyor olabilir. Çünkü bi kaç kez gece ayağımda sallayınca anında uyudu. Bende uyku eğitimi vermeye karar verdim. Bütçem el vermeyeceği için chat gbt ve yaptığım araştırmalarla ilerliyorum. İlk gün zordu çok ağladı ve 1,5 saat sürdü uyuması. Sonra süre azaldı ve şu an max 10-12 dk sürüyor. Sorun ise bu süre boyunca ağlaması. Bugün 9.gündü. Aslında ağlaması da sorun değil böyle böyle öğrendi. Merak ettiğim hep böyle ağlayarak mı uyuyacak. Yoksa sürecin bir parçası mı. Bu arada tabikide ağladığında 3 dk bekleyip sonra sakinleştiriyorum ve yeniden kendi başına uyuması için ona zaman tanıyorum. Ama asla sakinleşmiyor gibi geliyor bana. Uyku eğitimi veren varsa aranızda. Bana bu konuda biraz bilgi verebilirse çok sevinirim🙏🏻