Kızlar iki gün önce kan verdim 0.44 çıktı negatif 4 idrar testi pozitif 6 gün geciktim bugün bidaha kan verdim kadın doğum doktoruna göründüm gebelik görmedi ama geç döllenme olabilir değerin yarın 5 çıksa bile hamilesij dedi çok korkuyorum böyle bişey olabilir mi benzer bir durum yaşayan var mı sonradan pozitife dönüyor mu kanda