Aliasaf44 Bugün kan verdim 98 çıktı şimdi ne yapayım kadın doğuma gideyim mi iki gün sonra tekrar mı test vereyim
myangelson Aliasaf44 2 gün sonra aynı yerde mümkünse aynı saatte tekrar kan verin. Şuan doktora gitseniz kese falan gözükmez kan alır. Son adetinize göre de 5 haftadan sonra gidip kese görebilirsiniz eğer geç döllenme değilse
barismom Aliasaf44 betaya göre hamilelik var canım ama beklemen lazım düşük kadın doğumda 8 şekilde geri gönderir
myangelson Aliasaf44 acilleri kan için meşgul etmeyin bence eğer küçük bir ilçede değilseniz. Sağlık ocağında takip yapabilirsiniz
Aliasaf44 myangelson o olay çok karışık taşındık yeni evimizin olduğu yerde sağlık ocağı doktorları dolu kaydı alamıyorum eski mahalle de kaldı kayıt
yaani4 Aliasaf44 ben bir aydan sonra baslamıstım problem olmaz korkmayn hıc kullanmayan da var ilk gebelik mi olacak :)
myangelson Aliasaf44 yani bulundugunuz yerde aciller sakin oluyorsa o şekilde verebilirsiniz ama yoğun bir yerse sıkıntı olabiliyor
asiltoss Aliasaf44 iki gün sonra test var yükselirse kadın doğumdan randevu al ve git benim de böyle düşüktü 33 falandı sanırım iki gün sonra tekrar kan vermiştim yükselmişti sonra da kadın doğuma gitmiştim
alpaslanmom_ Aliasaf44 betam 94 tü oğlumu öğrendiğimde iki gün sonra test verdim yükselme oldu 6 gün sonra kese gözüktü