_mediha Bebeğim 23 günlük. Sütüm çok yetersiz o yüzden mama desteğide veriyorum. Dün biberon değişimi yaptık diğerinin akışı çok hızlıydı birden midesine iniyordu aşırı gaz yapıyordu Philips avent 2 numara olanı kullanmaya başladık o gün meme almamaya başladı memeye yatırır yatırmaz morarır derecesinde ağlıyor biberonu verince direkt alıyor. Biberon kaynaklı olabilir mi bunu yaşayan oldu mu önerileriniz nelerdir 😓
annisoldum _mediha bende sarılıktan dolayı 2 numarayla mama vermek zorunda kalmıştım. Daha da emmedi maalesef meme gördüğü gibi katıla katıla ağlıyor. 2 buçuk aya yaklaşırken ara ara veriyorum biraz emiyor ama sütüm çok azaldı doymuyor maalesef
deniz42mrs _mediha 4. Ayda Philips avent 2 numara kullandık 6. Aya kadar devam ettik ve bir anda meme reddimiz başladı 1 aydır döndürmeye uğraştım dönmedi şuan memeyi sadece uyurken verebiliyorum aksi durumda almamak için çabalıyor
miilena _mediha bilmediğimden soruyorum neden 2 numara ile başladınız? Benim bebeğim sarılık olduğundan mama desteği vermiştim Dr browns markalı biberonun 1 numarasını kullandım. 40ı çıktı mamayı bırakıcam şimdilerde ve meme reddi yapmadı. Bazı bebekler biberon vermeseniz de meme reddi yapabiliyor ama biberon kaynaklı da olabilir.
ftmaybike Ben de başlangıçta bilmeyerek 2 numara ile başlamıştım. O zamandan beri emmekte problem yaşıyoruz. İlk başta meme reddi olmaması için 1 numara ile başlamak gerekiyormuş. Sonradan 1 numaraya döndüğümde iyi kötü emmeye başlamıştı. Önceleri gece uyurken emzirmeye çalıştım kabul etmişti. Sonra yavaş yavaş uyanıkken de emiyordu. 6 günlük yoğun bakım ve servis süreci sonrası bıraktı malesef. Sağabildiğim kadarını emziriyorum şimdi 😔
_mediha miilena 1 numarası yoktu yorumlarda ve satıcının dediğine göre 2 numara Yenidoğan 0-3 ay geçiyor demesinden kaynaklı almıştım. Sonra hemen Dr browns’un biberonunu aldık şükür memeye döndü
aleynaurfa Benim de bebeğim emmiyor silikon uçla bile ve bende yanlışlıkla 2 numara almışım şimdi farkettim
_mediha edaglmn kaşık Biberonla da denedik ağzından püskürtüp atıyor saatlerce aç bıraktım yine almadı öyle
kbrata Aynı şey benim de başıma geldi,hastanede doymuyor diye biberonla mama vermeye başladık,Philips avent 2 numarayla başladık yine mamaya,o günden beri emmiyor maaalef,35 günlük olduk,sağabildiğimi veriyorum şuan
_mediha kbrata bugün 30 günlüğüz avent biberon yerine Dr browns’un 1 numaralı biberonunu aldık memeye döndü memeyide alıyor ama sütüm az olduğu için mamayı Biberonla veriyorum yine
gzd_nhr _mediha canm biberondan memnun musun bebeğim 38 günlük avent 2 kullanıyorumda şakır şakır geliyor bende yavaş gelsin istiyorum tavsiye eder misin