teachermom_ bizde de meme reddi vardı ve lohusalıkta yaşadığım sinir stres durumlarından kesildi. Damla şeklinde akıyordu. Öncelikle bebeği memeye döndürdüm eds yöntemi ile döndü benim bebeğim. bu süre içinde de süt destekleyici ürünler tükettim , sürekli sağımda yaptım. Psikolojik olarak da rahatlamak önemli süt üretimi için stres olmaması lazım. Olabildiğince düşünmemeye çalışın bu durumu . Bebeğinizi uyurken bi göğsünüze tutun yanınıza yatırın. Kolunuzu hissetsin. Memeyi tutturmayı en çok uyurken deneyip tutturanları da okumuştum o da işe yarıyormuş . Gerçekten zor bi durum ama aynı yoldan geçmiş biri olarak söyleyebilirim ki, kesinlikle kendinize baskı yapmayın bu konuda her bebeğin bi zamanı var.