Merhaba arkadaşlar
35 günlük bebeğim var maşallah ilk başlarda sütüm çok boldu emzirirken diğeri göğsümden süt toplayıcı ile toplardım diğerinden akardı sağıp dolaba attım ama 3-4 gündür göğüsüm sertleşmiyor,yumuşadılar
Sıkınca süt geliyor,çişli bezimi iyi ,kilo alımı da ilk ay çok iyiydi,tazzikli geliyordu hatta sütüm
Ama şimdi 2-3 saatte bile sertleşmiyor bebeğimin yutkunma sesini ilk 7-8 dk duyuyorum sonra azalıyo daha yavaş geliyor sanki
Göğüs terbiyesi diye okudum ama 35 günde çok erken değil mi
Bestlak damla,rezene,tahin,yulaf,bol su içiyorum
HUMANA çayı sipariş verdim
Sağım yapmıyorum ilk başlardaki gibi dün yaptım biraz 50 cc anca geldi zorla emzirdikten sonra gece yaptım artsın diye
Sütüm mü azalıyor yoksa terbiye mi bu çok kafama takıyorum lütfen yardım edin bu kadar erken olur mu aynı şeyleri yaşayan var mı?
Mesela süt indiğini hissederdim göğsüm sızlardı uyusam da artık sert olmuyor kalktığımda gidip gelip göğsümü sıkıyorum