Tugra Bebeğim 4. Ayına girdi emziriyorum ve sma mama veriyorum . Ek olarak hipp en iyi kaşık maması diye duydum . Bunu kullanmayı düşünüyorum sanırım ilk 1 hafta 1 kaşık vercm? Kullanan var mı faydasını gördünüzmü