Merhaba anneler, kızım henüz 3 aylık sadece anne sütüyle besliyorum. Beslenme yetersizliği olduğunu düşündüm çünkü günde sadece 2 tane çişli bezi oluyor oda tam doldurmamış oluyor bezini, 2 haftadır durum böyle
Hastaneye gittim kan idrar tahlili yapıldı sonuçlar yarın açıklanacak ama doktora durumu anlatınca hemen mama kullanmam gerektiğini söyledi bugün hipp confor mamasını aldım daha önce kullanan var mı birçok yerde gaz ve kabızlık yaptığını söyleyenleri gördüm