Merwe29 evet hiç beklenmedik bir zamandi.hani ben artık vazgeçmiştim çoktan artık olmaz diye.evet eşimde bende bütün tahlilleri yaptırdık hsg de çekildi hiç sorun çıkmadı.benim bel fitigim vardı manuel terapiye gidiyordum 4 seans gittim ertesi ay hamile olduğumu öğrendim etrafimdaki insanlar bel çektirme falan diyorlar ondan hamile kaldın diyorlar ama bilmiyorum ben pek inanmazdım böyle seylere ama gerçekliği var sanırım