esmanurveannesi bebeğim 1 haftalık. Kan uyuşmazlığı sebebiyle sarılıgı çok yüksekti. Doktorumuz yatış vermeden önce, emzir sonra mama ver dedi. Sizde öyle yapın. Benim kızım bu şekilde baya düşürmeye başladı. Ama asıl önemli olan kaka yapması. Kaka ile sarılık atılır. 2 saatte bir besleme yapın. Ayrıca bacaktan açılmaya başlarmış rengi. En son suratının rengi açılırmış