kbr_33 Çalışan ve şu an doğum izninde olan anneler bugün TBMM ye sunuldu doğum izninin 24 haftaya çıkması, ama daha komisyona sunulacak şu bu derken ne zaman netleşir acaba ya 🥹
kbr_33 caglahnrl benimde aynı 29 martta bitiyor kara kara ne yapacağım diye düşünüyorum heyet raporu alsam hiçbir yer vermiyor çalışmaya başlasak çocuk daha küçük ücretsiz izne ayrılsak da zor 🥲
caglahnrl İlk altı ay anne sütü şart deniliyor ama 2 aylık bebeğimizi bırakıp işe başlamamızı istiyorlar çok saçma bir sistem var maalesef
kbr_33 caglahnrl gerçekten insanın çocuğunda aklı kalıyor bebiş göğüs arıyor sürekli nasıl bırakılır bilmiyorum
sonarzum Ben de 2025 Ağustosta doğum yaptım . Şuan çalışıyorum ama süt izni kullanıyorum. Yeni düzenlemede süt izni ile ilgili bir düzenleme var mı ; var ise halihazırda süt izni devam eden bizleri de kapsar mı . Bilgisi olan var mı?