Ormanmeyveli Biz 2 malesef alerjik astımımız var direk ciğere iniyor. 2 çok fazla değil mi ya. Bizim gibi olanlar var mı? Lütfen hiç kullanmayanlar yazmasın zaten kötü hissediyorum kendimi rica ediyorum
KendiEvimdeDeplasmandayim Ormanmeyveli bi kere kullandık üst solunum yolu enfeksiyonundan. Bi kere de hasta gibiydi acile götürdüm antibiyotik yazdı kötü olursa kullanırım dedim iyiye gitti çok şükür kullanmadım
merkursavascisi_06 Ormanmeyveli 2 gene iyi ya. 3.5 yaşında kızım kreşe başladu eylül ayından beri kaç antibiyotik saymadım. Bi de iğne vuruldu serum aldı 5 gün en son aralık ayında hala toparlanamadı diye hastanede yattık damardan antibiyotik tedavisi uygulandı. O zamandan beri iyiydi 2 ay dayandık geçen hafta yine antibiyotik kullandı🫠🫠🫠 ben kendim de nerdeyse ayda bir kutu kullandım bu yıl
Heymissbon Ormanmeyveli valla 2 iyi geliyor suan 😅 krese basladiklarinda ilk 2 yil ayda 2 antibiyotik kullaniyorduk nerdeyse