Benim bebeğimin süt ve süt ürünleriyle buğdaya alerjisi var. Kakasını 3-4 güne bir çok zor yapıyor. Biz kakasından kan geldiği zaman doktora götürmüştük alerji denmişti 1 aylıktı o zaman şuan 9 aylık alerji hala devam ediyor süt ve süt ürünlerini kesinlikle vermiyoruz çok şükür kan gelmiyor ama hala kakasını çok zor yapıyor ve sürekli kabız sürekli çatlak oluşuyor