Kızlar yutkunurken boğazımda bişi var sanki inmiyor aşağıya bunun için kbbyr gittim kamera ile baktı bişi yok dedi dahilşyr gittim globus hissi dedi bugunde prof gastroya gittim dedim oda kasılmış orası globus hissidir hiç bili olmaz ama endoskopi yapalım dedi ama enfoskopife de bişi çıkmayacak emin ol dedi . Kasılmış dedi orasıı stresten . Yaşayan var mı ne sğrede geçti