Kızlar merhaba,
Açıkcası ben artık anlayamadığım için sizin deneyiminize ihtiyacım var. Oğlum 6 ay 4 günlük. Destekle uyuyor uyku rutinş de var , bazen bebek arabasında uyutup beşiğine alıyoruz, bazen emzirerek yürüyorum tempolu. Şu ara yine ağırlık olarak emziriyorum arabada çok çığlık atıyor. Desteksiz denedim ama inanın oğlumun hiç gönlü yok, bende uyku eğitimi yanlısı değilim. Sadece işe başlayacağım için bebek arabasında öğle uykularını yapması benim için yeterli.
Yaklaşık 5. Ayın ortasından beri gece çok sık uyanıyor, bazen 45 dkda bir bazen 1 saat bazen 2. 4. Ayda bile böyle değildik. Öncesinde de uykuları iyi bir bebekti. Birkaç gündür de akşam 8de uyudu diyelim 12ye kadar 5-6 kez çığlıkla uyanıyor emmeden asla sakinleşmiyor. Sonra 2 saatlik uykuya geçebiliyor. Gündüz uyku aralıklarına dikkat ediyorum genelde çabuk yorulan bir bebek 1.5 saatle-2 saat arası uyanık kalıyor. 3-4 gündğz uykusu yapıyor 30-45 dk çok nadiren 1 saat. Dönmeye başladığından beri uykusu sıkıntılı, yüzüstü kolunu kurtaramadan uyuyor genelde, çığlıkla da uyanıyor önceden ağlayarak bile uyanmazdı.
Size sorum yaşayan varsa atak mıdır diş midir geçici bi durum mudur. Uzun oldu lütfen kusura bakmayın, uykusuz bir anne olarak yardımınıza ihtiyacım var🥹🙏🏻