cnsu22 devam sutleri var bende ondan verirdim normal süt gibide içinde vitaminleri falan dsha çok. Yatarken gece verirdim isitirdim 1 yaşından sonra öyle yapmıştım. Tabikdie mama öncelik anne sütünden sonra, keşke içse ama icmiyorsa devam sütü deneyebilirsiniz. Ama 1 yaşını tamamlamıştı yani benim kızım