kayipbaliknemo Evet, grand yazıcı turban da kaldık, 2021 de balayı için de oraya gitmiştik. Çok temiz, yemekleri güzel bir otel biz çok seviyoruz her gittiğimizde memnun ayrıldık, kesinlikle tavsiye ederim. Ev, villa tatili çok bana göre değil, zaten 5-6 günlüğüne gidebiliyoruz onda da açıkçası herşey dahil otel olup dinlenebilmek istiyorum diğer türlüsü yorucu geliyor bana 🫢