ddyvzz Kızlar bu benim 2. Hamileliğim ilk doğumum erken oldu yüksek tansiyondan şimdide önlem amaçlı 20.haftadan beri kan sulandırıcı kullaniyorum zaten bunda da damarda direnç gorulmustu öyle böyle 30.haftayi gördük çok şükür ama doktor bugün karın çevresi 2 hafta geride dedi 2 hafta sonra bidaha gel bakalım dedi yedigime ictigime çok dikkat ediyorum yumurta ceviz et kaşar doktor beslenmeyle alakalı değil dedi napicam bilemedim çok canım sıkıldı yine erken mi olur bişey olur mu diye düşünmeden edemiyorum başına gelen varmı veya şöyle yap ben fayda gördüm diyen kilosu da alt sınırdan gidiyor 1532 gram sabahtan beri stresten başım tuttu
minikkkk_0 ddyvzz benim bebeğimde de 27. Haftadan sonra karın çevresi gerilik başladı 2.5/3 hafta kadar 5 doktor gezdim hepsi çok sağlıklı genetik olarak zayıf dedi. Dediğiniz gibi aşırı sağlıklı beslendim hergün 3 haşlama yumurta taze sıkılmış havuç suyu tahin pekmez falan ama etki etmedi yani 38+3’te 2360 gr doğdu oğluşum Allah’a şükürler olsun çok sağlıklı küveze de girmedi beraber geldik odamıza sormak istediğiniz soru varsa seve seve cevaplarım.
Balparem13 ddyvzz bende de tansiyon var ve ben de 2. Hamileyim. İlk oğlumda 36 . Haftada gerilik başlamıştı ben bol ıspanak, yeşil mercimek, kefir ve yumurta yemiştim ve 2 haftada 750 gram almıştı. İnşallah size faydası olur
jgjfj ddyvzz bnm bebeğimde karın çevresinde gerilik vardı 2hfta 37+4 doğum yaptım 3120dihdu çok şükür hiç bir sorunu yok şuan cnm 7aylik oldu
Balparem13 ddyvzz tansiyon ilacı kullandım ilkinde 1 hafta bu hamilelikte kan sulandırıcı kullanıyorum en başından beri ve 29 haftalığım
defnealeyna08 Bana da 32. Haftada böyle söylemişti dr. Çok kaşar yedim- düzelmisti ama yeme ile alakalı değilse bilemedim toparlar inş kalbimizi ferah tutun
ddyvzz minikkkk_0 yani artık ne düşüneceğimi de çok bilmiyorum her hastaneye gidişim stres arkamda bı çocuğum daha var onu mu düşüneyim karnimdakini mi bilmiyorum yani tansiyon gerilik vs fazlasıyla yıprandım bu süreçte tek dileğim en kotu 36 37 yi gormek 3 kiloları da geçtim artık küveze girmesin yeter diyorum
ddyvzz Balparem13 doktor beslenmeyle alakalı değil dedi benim yediklerimi bı başkasi yese 3 5 kilo çocuk doğururdu genetik mi yoksa damarlarda ki dirençle mi alakalı bilmiyorum
ddyvzz kukule ben hergun 3 4 tane muz belki 15 20 ceviz badem süt tüketiyorum sorun bende galiba 😅 aglancak halime gülüyorum
defneliy65 ddyvzz benim de ilk zamanlar iki haftaydı aonradwn 4 haftaya çıktı 36 haftasında 2180 gram doğdu.2 hafta normal canınızı sıkmayın
ddyvzz defneliy65 aslında 2 haftanın normal olduğunu biliyorum ama stres oldum yani nolur nasıl olur 2 haftayla mi kalir kafada bir sürü senaryo işte hayırlısı olsun diyorum artık yapicak bişey yok
balbyrk ddyvzz benim de öyleydi ilk başta 2 hafta daha sonra 4haftaya kadar geriden geliyordu özellikle karın çevresi. Aklınıza gelebilecek bütün testleri yaptırdım özelde de devlette de ultrasonlara girdim sürekli. Ama genetik olarak anne babaya benzedi oğlum. Biz de zayıf doğmuşuz. Şuan 14 aylık maşallah hiçbir sıkıntı yaşamadık allaha şükürler olsun içinizi rahat tutun doktor ne derse onu yapın. Yemekle alakalı olmuş olsaydı ben 10 kiloluk bebek doğururdum 🥲 hiç canınızı sıkmayın sağlıkla zamanında gelsin inşallah
minikkkk_0 ddyvzz bak ben hamileliğimin tadını çıkaramadım 20. Haftada rahim ağzı geriliği düşük tehliken var yat dediler 6 hafta yattım evde kalkmadan hep ağladım sonra işe başladım 27. Haftada da gelişim geriliği zayıf dediler yine ağladım insanlar doktor kontrolünden çıkıp seviniyordu ben ağlıyordum . Anlayacağın zindan ettim kendime yani ama boşuna yapmışım oğluşum minicikti hemşireler falan parmak çocuk diyorlardı ama korkma şimdi maşallahı var toparladı kendini aydaşlarıyla aynı çok çabuk büyüdü doktorumun tek dediği vardı çok kilolu bebek gördüm küveze giren her 4/4.5 kilo doğan bebek sağlıklı demek değil dedi ve gözlerimle şahit oldum resmen 2360 gr doğdu beraber odaya çıktık benden önce doğum yapan hanımefendinin bebeği 3700’dü emme refleksi gelişmemiş bebeğin küveze almışlardı mesela demem o ki hamileliğin tadını çıkar stresini yanında ki de karnında ki de hissediyor 😇
defneliy65 ddyvzz Allahın izniyle sen kaşar avakodo somon gibi proteinli şeyler yedin mi bir de hareket etme demişti bana perintolog yat dinlen sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi
defneliy65 ddyvzz biliriö o stresi benim iki haftalık gerilik 22. Hafta başladı ben o kadar ağladım ki şimdi tabi demesi kolay geliyor o zamanli hamilelik psikolojisi bir de ilk bebeğim. 30 haftalıkiken 4 hafta geriledi sonra 36. Haftalığa kadar 2.180 gram oldu şükür sağlığı iyi olsun da siz bol bol kaşar muz yiyin 🌺
mrvparla Ben de 12. Haftadaki detaylı ultrasondan sonra plesentada direnç sebebiyle kan sulandırıcı kullanıyordum.Bu yüzden sürekli kontrol altındaydım.Bebeğim erken doğar düşüncesiyle son zamanlarım zor geçmişti çevremde bu durumu yaşayan yoktu.En son fark 4 haftaya çıktı hastanede yatışım oldu.Sizi asla korkutmak istemiyorum.Olumsuz gördüğünüz durumda olabilecek durumu anlatmak istiyorum.32 haftalık bebeğim erken doğumla 1100 gram doğdu.Ama hiç korkmayın bebeğim gayet sağlıklı.Her 10 bebekten 1 i prematüre doğuyor.Şuan çok sağlıklı bir bebek.İnsan korkuyor ama doktorlar zaten olabilecek durumlara göre hazırlık yapıyorlar.Sizin bebeğinizin kilosu daha şimdiden benimkinden çok fazla.Erken doğum olsa bile hızlıca toparlayıp size kavuşucak.Doktorumun söylediği söz aklıma geldi.Allah herkese dağına göre kar verirmiş senin dağın büyükmüş sen çok güçlüsün.Sen de çok güçlüsün
ddyvzz mrvparla ne güzel dediniz Allah sağlık sıhhat versin ama işte ilk oglumda küvez süreci yaşamıştı manevi olarak çok zor zamanlardan geçtik şimdi aynı şeyi yaşamak istemiyorum açıkçası ama önüne de gecebilecegim bir durum değil maalesef hayırlısı neyse o olsun demekten başka bı çarem yok rutinime devam etmek zorundayım bidaki kontrolde yolunda olur hersey umarım 🙏
evolution ddyvzz benim bebeğimde öyle çıkmıştı bir ara ama sonraki gidişimde düzelmişti. O ara beslenmeme ekstra dikkat etmiştim. Daha çok protein tüketmiştim.