caglahnrl Bebeğim iki gündür kakasını yaparken çok zorlanıyor gazını da zor çıkartıyor. Kakasını yapamadığı için huzursuz uyuyamıyor gaz ilacı mı kullanmalıyım yoksa probiyotik mi ne tavsiye edersiniz