begolas 46cm dogdu oglum . Su ana kadar hep boyu artti ama oyle aman aman degil su an 15 aylik 75 cm. Nolur bolmaz diye endokrine yonlendirdi doktor. Sizin bebislerin boyu kac biraz moralim bozuldu
alparslanmomms begolas siz minyonsanız genetik de olabilir . Korkmayın bence . Benim oğlum 14 aylık 82 cm . Babası da ben de uzun boyluyuz ama .
begolas alparslanmomms ben 1.55 esim 1.73. Ben de oyle dusunuyorum ama bizim gibi olan var mi onu merak ettim acikcasi
alparslanmomms begolas burda görmüştüm daha önce bu konuda post açanlar oluyordu tabii ki kontrollere yine gidin ama ben normal olduğunu düşünüyorum kormayın
begolas gamomuu gittik babasinin ve benim boyumuzu olctu. Olmasi gereken boyu hesaplayip normal dedi. 6 ay sonra tekrar bakariz dedi test fln baska bisi yapmadi