Merhabalar güzel anneler🌸
Doğum yapalı 46 gün oldu bugün spiral için doktorumla görüştüm ben başta devlette ücretsiz takılan spiralden istemiştim doktorum kanama fazla yapıyor diye söyledi istersen hormonlu al emziriyorsun sen ona göre hormonlu başka dedi eczaneye sordum 5200 lira ücreti var dedi şuan o kadar verecek durumum yok devlette takılandan memnun kalan oldu mu dedikleri gibi kanama çok yapıyor mu ağrı kansızlık v.s kullananlar yazarsanız sevinirim aklım çok karışık 🥺