4 aylık Bebeğim günlerdir kaka yapamıyor. Kabız olduğundan eminim artık. Aile hekimimiz libalaks lavman yazdı. Eczacıya sormayı unuttum, kullanan var mı? Ne kadarını sıktınız? Ve ne kadar sürede etkisini gösterdi? Ayyy bebeğim rahatlar artık inşallah ya