gmzprlk beşinci ayda başlamıştık doktorunun yönlendirmesi ile, ilk olarak üç gün kuralı ile tadım yaptık, her gün bir öğün 3-4 çay kaşığı kadar verdim, her besini üç gün art arda bu şekilde verdim. O dönem doktorumuz bir liste vermişti ben ona göre ilerledim. Hatırladığım kadarıyla liste şöyleydi, yoğurt, tuzsuz peynir, sonrasında haşlanmış Sebzeler ( patates, havuç, tatlı patates, yeşil kabak gibi) , sebzelerden sonra meyvelere geçtik ( elma, mor erik, armut, kayısı, muz, avokado ) sonra pirinç yulaf ve irmik lapalar yine üçer gün. En son yumurta sarısı.