ebrar_61 Benim oğlum hiç emeklemedi birkaç kez denedi yamuk yamuk değişik bir şekilde emeklemeye çalıştı olmadı bir süre sonra etrafa tutuna tutuna yürümeyi öğrendi 10-11 aylıkken desteksiz rahat yürümeye başladı şimdi 16 aylık artık dışarda da yürütüyoruz. Ama size tavsiyem hiç acele etmeyin yürümüyor mu hâlâ diyenleri de takmayın. Oğlum çok erken aylarında ayaklandığı için eğri bacak oldu doktor zamanla düzelir dedi şimdi biraz daha iyi ama yamuk olduğu bariz belli oluyor. Erken yürümesi çokta iyi bir şey değil.