Kızlar merhaba bebegim 8.5 aylık bikaçgundur aglarken ve gulerken gozlerini kirpiyor normal oynadiginda yapmiyor boyle gozlerini cok sıkıyor tik olmasindan korkuyorum neden boyle oluyor yoksa bu gelisimsel birseymi gozunde kirpik capak falanda yok basina gelen varmi ya