Bebisannesi canım benim uzun ama oku.kızım suan 11 aylık.dogdugundan beri anne sütü doğru düzgün en fazla 3 ay aldı. Sonra rota virüsü olduk hepten memeden koptu doktor mama takviyeli devam et dedi iyice emmeyi bıraktı.İnanır mısın dogdugundan beri herkes bu cocuk zayıf bu cocuk ufak senin sütün yaramıyor mamayla bile kilo almıyor dedi. Hep bi zayıf derdiyle üzüldüm agladım durdum.Su 11 aylık sürec hem bana hem bebeğime zehir oldu.cok şükür kızım zayıf olsada gayet saglıklı beceriler zeka seviyesi hersey normal. Sana demem o ki kesinlikle aman zayıf aman söyle böyle deme anın ve bebeginin tadını cıkar kiloya takılma.5-6 ay arası zaten ek gıdaya geçince toparlar ama birdaha bu zamanlar gelmez .her bebegin yapısı kilosu farklı sen mamasını ver hangisini seviyorsa içir içmezse farklı markalar dene ama sıkıntı etme .kilo değil inan sağlık önemli.