Ebru__ Kaç yaşında çocuk, instagramda hastalanmayancocuk sayfasında bağışıklık için iyi tavsiyeler var, sarımsak kürü iyi geliyor, ravlanın çörek otu yağı da iyi geliyor tavsiye ederim. Yemeklerine ilikli kemik suyu da katmak iyi geliyor
lilyr kitapsever_ aşır fazla giydiriyorsunuz bebeği. Bebekler terlediği zaman hasta olurlar maalesef. Birde odayı çok sıcak yapıyorsanız hava kurur burun mukozası kurur çocuk hasta olmaya daha meyilli hale gelir maalesef
zeytinmom sonmukemmelannebukucu bende sımdı sadece uyku tulumu gıydırıyorum altına sadece zıbın bırakıyorum evde de ince seyler gıydırıyorum terlemıyı artık uyurken cok sukur herkezi dinlemem gerekıyomus gercekten
zeytinmom eozlem benim oglumun da masallahı var hanı et sulu corbalar kelepaca herseyı yer meye sebze ama ben herkezın dedını yaptım ıcın hastalanıyo halbuki evde ince gıydırsem cocum terlemıycek ve hasta olmıycak
eozlem zeytinmom beslenmesi güzelse kimseyi dinlemeyin. Biz bu kış -8′de bile parka çıktık. Yoldan geçen bile hasta olacak çocuğun dedi. Burnu bile akmadı.
zeytinmom eozlem artık bende dısarı cıkartıyorum normalde ama hasta olur usutur dıye dusunuyodum ama oglum evde cok bunalıyo bende cıkartıyorum her yere yürüyerek gıdıyoruz normal de arabayla gıdıyodum
eozlem zeytinmom salın gitsin ya. Benimki geçen sokak kedisini ağzından öptü 🤣🤣 ilk bir gerildim ama dünyanın en mutlu çocuğuydu 🥹 kaç aylık bilmiyorum ama 1.5 yaştan sonra da rüzgarsız her havada yağmur çamur demeden çıkarın 5 dakika kapı önü bile olsa. Yarım saat aralıksız minik bir su birikintisinde zıplayıp durduğunu bilirim. Bugün azıcık güneş gördük, sokağın kenarındaki azıcık kuma oturduk hemen, leş gibi oldu ama saat 19:30′da bayıldı uyuyor şimdi 🤣
Sedakapln18 zeytinmom kesinlikle benim bebeğimde aynı sürekli hasta oluyo 27 haftalık doğdu erken doğduğu için bu kadar sık hastalniyolar heralde o kadarda dikkat ediyorum eve misafir kabul etmiyorum hiç kalabalığa sokmuyorum vs ama bı şekilde geliyo hastalık bu kış resmen hep hastaydık şimdi bile 3 gündür ateşini duseremiyoruz
zeytinmom Sedakapln18 gecmıs olsun biz daha yenı toparladık cok sukur ama asırı yıprandım 1.5 senedır hastanelere gıtmekten panik atak oldum gercekten bebişlerımiz cok narin herseyden hastalanıyolar çok üzülüyorum hastalandı zaman 😔