İlk aldığım tüm kiyafetleri ütüledim sadece .Sonrasında bir yere giderken kırışık olursa ütüledim o kadar .Ayrı yıkama olayını da hala sürdürüyorum 3 yaşına girmek üzere .Bazen çok acil yıkanarak bir kıyafeti olursa bizimkiyle karıştırıyorum. Bunun disinda 2 yaşına kadar da ayrı deterjan kullanıyordum onu da bıraktım yaklaşık bir senedir .