Aysun16 Hanimlar bebegim 10 aylik oldu hala disimiz cikmadi buyuzden bulgur pilavi, pilav, köfte gibi seyleri yedirmeye korkuyorum bebeginin disi olmayipta bunlari yedirenler var mi acaba bir sorun yasiyomusunuz
19052019 Aysun16 kızım 1 yaş 2 aylık ve hala dişi çıkmadı ☺️ genetik olabiliyormuş korkulacak bir durum yok onun dışında ben herşeyi yediriyorum kızıma köfte pilav vs minik minik veriyorum arkasına yoğurt veriyorum kolaylıkla yiyor ☺️
Bebegimucizem Aysun16 8,5 aylık aylığız diş yok haşlanmamış havucu parçalıyor bizimki 😂 korkma yedir diş olması şart değil daha dün bununla ilgili bir yazıya denk geldim
Minikbal Aysun16 benim oğlumun 11,5 aylıkken çıktı ilk dişi ben yedirdim zaten damakları sert olduğu için ezebiliolar. Ezemedipini tükürüo zaten
elifiii Aysun16 oğlum 13 aylıktı ilk dişini çıkarttıgında. bebeklerin damakları diş gibi kesici olabiliyor deredeyse. Köfteyi küçük parçalar halinde bölüp yedirebilirsiniz. 16 aylık sadece iki dişi var. genetik oluyor diş olayı.
Aysun16 19052019 Bebegimucizem Mom166262 Aselks Cok tesekkür ederim hanimlar yarindan itibaren vermeye baslicam birde nekadar ekgida veriyorsunuz 3 kezmi yoksa 4e cikardiniz mi
Mom166262 İlk dişimiz 16. Ayda çıktı ben hep veriyodum herşeyi doktoruma sormuştum onun damakları şuan sizin dişiniz kadar sert herşey verebilirsin demişti gayette güzel yiyordu 👍
Aselks Bizde 10 aylık olucaz nerdeyde ve diş yok ama katı pütürlü şeyler yiyor damaklarıyla parçalayabilyor hiç korkmayın verin alıştırın yoksa hiç alıştıramazsınız zorlanırsınız
Bebegimucizem Aysun16 üç kez vermeye çalışıyorum ama anı anını tutmuyor bugün dört defa yedi mesela bazen de tek öğün yiyip sonra mama istiyor