zeyno0904 herhangi bir zorlama olmadı ben kontrol amaçlı gittim ama randevu almadığım için doktor bana dedi ki acil bölümüne git ama keşke gitmeseydim acil bölümüne gidince de alttan muayene etti daha 38 haftalıktım alttan muayeneye inince de kanamam oldu kanamam olunca da bana dediler ki şey takacağız Bir de nts’ye bağladılar herhangi bir şey yoktu sonra beni Doğu mahalleye aldılar Doğu mahallede normal doğum için pilates topuna zıpla falan dedi sancım başladı sancım başlayınca da çok ağrılarım oldu öyle böyle diye sonra bir şey geldi stajyer geldi bana suni sancı verdi suni sancıyı verdiği gibi makine öttü makine örtünce de bebeğin kalbi Suriye dayanmadı her bebek suni sancıya dayanmayabiliyor sonra işte bana dedi ben dedim ki ben normalde olmak istiyorum dedi sezeryan olmayacağım dedim bana söylediği kelime şu o zaman dedi sen de öl dedi bebek de ölsün dedi imza attı aşağı dedi beni hani çıkmaz bir şeyin içine soktular ben de kabul ettim sezaryeni aldılar sonra ben gittim dedim herhangi bir şey var mı Bebek de yok dediler oradaki bir hemşireye sordum bana dediler ki normalde seni normale almaları lazım bebeğin herhangi bir sıkıntısı yok sadece suni sancı verildiği için bebeğin dedi kalbi Suriye dayanmadı dedi hani dediler seni bekleseler de sen normal de olabilirdin dedi neden sana bunu yaptılar dedi bütün şeylere baktın normal getirebilirdin dedi bekleselerdi Bir iki saat millet sabaha kadar bekliyor niye seni bir saat bekleyip de 2 saat sezeryanı alıyorlar ki dedi