ozge918 asırı kabaydı ve agzı cok bozuktu bız gıttıgımzde.Ben hamıle crkımı yapmıstım acaba alınganlık mı ettım dıye dusundum ama benden braz once gden arkadasımdan da aynılarını duydum.Ben kıyafetlerı guzel dıye tercıh etmıstım.Mesela benım pandora bıleklıgım bar oglumun bas harfını takmıstım bu ne beledıye dagıtır gibi cekmem ben bunu dıyıp cıkartırmıstı 😂 dıs cekımlerı bence de basarılı ama uslup ve yaklasım benım de esımın de hosumuza hıc gıtmedı.Memnun kalmanıza cok sevındım💐