arasmehmet Merhabalar bebeğim 4 aylık 8 aylık doğduk , kafasını tutuyor ama iki ellerinden tutup kaldırdığımız zaman kafası geride kalıyor normal mi sizce , gülüyor , sese dönüp bakıyor , çok kısa göz teması kuruyor normal mi sizce
sweatmomyy Benim kızımda ilk başta yapamıyordu elimle kafasını destekleyerek yaptım birkaç gün sonra o da kafasını tutmayı öğrendi düzenli olarak yaparsanız öğrenecektir
arasmehmet Göz teması çok az kuruyor , ismine dönüp bakmıyor ama yüksek sese dönüp bakıyor yada telefon sesine ilkiriyor
barismom lilibeth07 her bebek vaktini bekliyordur canım döner merak etme bol bol tummy time yaptır dönme egzersizleri var yaptır istersen ben hiç yapmadım kendi kendine döndü
barismom lilibeth07 yoo geç değil çok geç dönen bebeklerde var 4. Ayında başlıyor genel anlamda dönme erken dönende var tabi sen bol bol tummy time yaptır oturması sürünmesi dönmesi için çok iyi olıyor kas gücü yapıyor güçlendikçe hareketleri artıyor kendi bebeğimden biliyorum hep yerdeyiz
arasmehmet Birde 3. Ay aşılarının olduğu zaman hastanedeydik yaptıramadık şimdi 4 aylık yaptırabilir miyiz