Bunun sizinle hiçbir alakasının olmadığını bilin öncelikle. Doğumdan sonra hiçbir kadın gebelik öncesindeki haline dönmüyor. Çünkü dönmemesi de gerekiyor bana kalırsa, neden dönsün? Dünyaya bir canlı getiriyor ve baştan sona değişen hayatımıza teslim oluyoruz, bedenimiz değişmiş, çok mu? Kısacası kendinizi suçlamayın. Karakter yönünden zayıf, nefsine teslim olmuş, iradesiz kocanızı suçlayın. Boşanma kararı sadece sizin alabileceğiniz bir karar, yönlendirici beyanda bulunmak doğru olmaz. Ama bunun normal olmadığını bilin ve eşinizin yapması muhtemel manipülasyonlarına gelmeyin.