26 yaşındayım daha ayak bileğimde vardı belirgin şekilde şimdi üst taraflarda bile çoğalmış zaten belimde boynumda sıkıntılar var çok ağrı çekiyorum şimdi de yere falan oturayım direk kalkamıyorum imkansız yani kanepeye oturup o agrının sızlamanın geçmesini bekliyorum öyle ayaga kalkıyorum