asli08 çok geçmiş olsun. Görünce yazamadan edemedim. Doktorunuz illaki söylemiştir ama sünnet sonrası yapışıklığa çok dikkat edin. Sürekli masaj yapın ileri geri olacak şekilde. Bizde oğlumu 3 aylıkken sünnet ettirmiştik. Şu an 16 buçuk aylık ve cumartesi günü yapışık olduğunu öğrendik. Doktor eliyle açtı falan ama tabi canı çok yandı yavrumun. Şu an antibiyotik merhem kullanıyoruz sanki yeni sünnet olmuş gibi. Görünce bi yazayım dedim aklınızda bulunsun. Geçmiş olsun. Allah damatlığını da göstersin inşallah🌸🌸