Kızlar neredeyse biz doğduğumuzdan beri hastayız yani bir ay iyiysek 2 ay kötüyüz ya anlamıyorum neden bu çocuk düzelmiyor artık kafayı yemek üzereyim 18 inde 1 yaşına girdi onun öncesinden beri hastayız iyiye gidecekken daha kötü oluyor valla sıkıldım bu durumdan artık ne yemesi var ne içmesi ne önerirsiniz bizim gibi olanlar var mı rabbim başka hastalıklar vermesin ama devamlı bu döngüyü yaşamaktan bunaldım yıprandım ilaç alıyoruz daha kötü oluyor sanki 😔