1.ayda erken doğum sebebiyle rop muayenesi oldu.Ufak bir sorunu vardı kontrol amaçlı 2 ve 3. Ayda da rop muayenesi oldu.Doktorumuz 6. Ayda kontrole çağırdı normal bebeklerin de 6. Ayda muayene olması gerekiyormuş.Bir çok bozukluk tespit edilebiliyormuş.1 yaşında tekrar çağırdı.Benimki prematürelikten dolayı ekstra oldu ama 6. Ayda bakılması gerekiyor diye biliyorum.