Beneğim 7 ,5 aylık yüzüstü koyuyorum kafasını yatırıypr elini emiypr kaldırımca ağlıypr doktorlara götürdük ama gelişimi hakkımda kötğ bişey demediler bu normalmi ben gibi olan varmı benekmş tembel yoksa bi sıkıntımı bar anlamıyorum mesela bişey uzatıyorum aldın diye almıyor öyle ilgisiz verirsem tutuyor sıkıypr sıkıca ama kendş uzanıp almıyor ceval değil yani anlamadım