gzd_nhr ben de 15 günlükken başlamıştım yan yatırıyorum üstte kalan burnuna 2-3 damla sıkıyordum. Fazla ya da hızlı vermeyin. Sonra diğer yana çevirip bu kez diğer burnuna (üstte olan ) 2-3 damla sıkıyordum. Yüzüstü yapıp sırtına buruyordum açılıyordu açılmasa 30 saniye sonra aspiratörle yavaşça çekiyordum. Eğer gelmezse 3 dk sonra yine birkaç damla sıkın serumdan bayağı yumuşuyor. Ama ben hiç hemşirenin gösterdiği gibi şırıngayla pat diye basmadım. Gerek de olmadı dediğim şekilde açıyordum hep