Kızlar dün yarım fitil verdim bebeğime hemen kaka yaptı çok sıvı ya da çok katı değildi. Mukuslu gibiydi. Ama sanki tam yapmadı içinde hala var gibi yine ıkınıyor bir bezi dolduracak kadar yapmadı yani bir avuç yaptı. Neden tamamı yapılmamış olabilir ya da napmam lazım