Pamukhanim_ evet evet oylayacak bir şeyler olması çok iyi olur. Benim de çevrem hep bıraktir artık diyordu ama ben hem sabretmeye hazır değilim hem de destek olmanız lazım tek başıma başa çıkamam bir evin içinde diyordum. Artık kendimi hazır hissettiğimde bıraktırdım, destek olmadı kimse o ayrı 🤷🏻♀️