Pamukhanim_ ikiniz için de zor olacak, kolayca emzirme sonlandırma nadirdir. Bırakmaya karar verdiğinizde gerçekten kararlı olmanız gerekiyor. Ağlayacak, uyumayacak ama siz sakin ve kararlı olmalısınız. Duruma göre ilk bir hafta veya birkaç gün geceleri bir defa emzirilebilir, mastitin de önüne geçmiş olursunuz, çocuk da yoksunluk çekerken biraz rahatlar.
Benim büyük oğlum 19 aylıktı gece çok zorlandı ve birkaç gece hiç uyumamıştık, artık ışığı falan açıp oturuyordum. Ama bir haftada bitmişti.
Diğeri 26 aylıktı, her şeyi konuşuyordu ve sizin kız gibi gece gündüz isterdi. Memede uyurdu. O da ilk beş gün çok zorlandı bağırdı sinirlendi krizler geçirdi. Sanirim 4 gece emzirdim birer defa, bu yüzden geceler sakin geçti. 10 günden uzun sürdü isteyip ağlamalar. İki ay falan da ara ara sordu meme emebilir miyim diye 😅 sonuç olarak bitti gitti