Gazerock 1 hafta bayram tatiliydi 3 hafta gittik sayılır ama nasıl bide bana sor ilk birkac gün sınıftan ara ara 10 20 dk sürelerle çıktık bı gün hatta 1 buçuk saat durdu bensiz sonra başladı aglamaya kıyamadım girdim bi köşede oturdum ve hâlâda oturuyorum ama pes ettim artık bende gittikten sonra ne anlamı kaldı istemiyor bensiz gitmek eee bende gidip kafayı yiyorum onca çocuğun arasında hic durmuyorlar bugün cok kötü oldum öğretmen bile kontrol edemedi çok simardilar ve aksi şu benim çocuğum uslu bi cocuktu başladıktan sonra yoldan çıktı iyice kontrol edemiyorum orda ne kadar yanlış davranışı olan arkadaşı varsa hepsini kopyalayıp bana evde çektiriyor, hatta ben gerekirse okullar tatil olana kadar git gelede razıydım ama ailevi sebeblerden dolayı birkac haftaya bırakmam gerekecek dedim birkac haftada alışsa yine mecbur ayrılacağız pazartesi islerim var götürmeyecegim salı gidip öğretmenimizle görüşüp arkadaşlarımızla vedalaşıp eşyalarımızı alıp geleceğiz artık 5 yaşı bekleyeceğim, yada yazın 4 yaş olacak belki birkaç ayda biraz daha anlar okul ortamını taşınacağımız yerdede ona uygun yer bulursam bidaha denerim ama bu kadar uzun süre kıyamamazlık yapmayacağım bende bu sefer kopmakta zorlandım o yüzden adapte olamadı