Artık tükendim bittim ya yoruldum . Çevremde o kadar bebek var iyice bunalıma giriyorum gördükçe çünkü bebeğim doğduğundan beri çok zor bi bebek meme reddi Biberon reddi ek gıda reddi uykuyu sevmeme her şey var aşırı hareketli bir bebek . Yaşına girince durulacağını umuyorum ama bence kendimi kandırıyorum çünkü enerjisi hiç bitmeyecek gibi . Doğduğundan bile uyumazdı kolikti daha yeni yeni azaldı gazı . Şuan 8 ay 15 günlük 6. Aydan sonra devam sütü içirmeye başladım çünkü göğüs tıkanıklığı sonrası sütüm kesildi . Biberonu asla içmiyor nefret ediyor neredeyse her mamayı denedim mamadan değilmiş . Etrafa ilgisi yemekten her şeyden önce geliyor . Uyku desen asla yok hep 20 dk sadece geceleri yanımda uyuduğu zaman uzun uyur yoksa saat başı uyanır gerçekten artık çok yoruldum