NerimanNurlu Sıcaklarda biraz zor oluyor benim 1 ay 15 gün oldu yeni bu hafta gecti adana sıcagında cok zorlandm enfeksiyon falan kaptı aman siz dikkat edin...
Zeynepzgi NerimanNurlu valla bnde aydın didimdeyim burası aşırı sıcak bn hayatımda bu kadar terlediğimi hatırlamıyorum lohusalık başka bişeymiş😁
Zeynepzgi [bilinmeyen] benimde yapıştırma ama iki ucunda böyle misina tarzında ip var onları anlamadım
MerveAkbs Benim de var dikişlerim yarın alınacak yapıştırma olsaydı keşke şimdi tekrar bi acı yaşıycam