Arkadaşlar merhaba, bir kaç oto koltuğu arasında kararsız kaldım kullananlardan yorum bekliyorum. :)
Öncelikle ilk model maxi cosi spinel 360 S bu model 0-36kg ve oldukça kaliteli görünüyor gözüme ama bebeğim sevmezse ayırdığım bütçeye üzülebilirim. Kullananlara sorum bebek dışarıyı rahat görüyor mu? Uyuyabiliyor mu?
İkinci olarak Holmer / Heyner 360 dönen modeller, aynı soru geçerli. Bebek uyuma pozisyonunda rahat mı? Dışarıyı seyredebiliyor mu?
Ve son olarak gözde modelim Besafe isofixli ama 360 dönmeyen model, 360 modeli aşırı pahalı. O yüzden tercih edemeyeceğim. Dönmeyen modelin eksisi büyük mü sizce? Bir de bu model 0-18kg. Bu avantaj mı dezavantaj mı bilmiyorum. Adac puanı da çok iyi.
Tüm oto koltuğu olanlara soruyorum tamamen ters konumda yolculuk yaptırabiliyor musunuz? Daha güvenliymiş ama bebek duruyor mu? Duruyorsa hangi koltuğu kullanıyorsunuz? Sizce 360 olmalı mı bir koltuk yoksa çokta gerekli değil mi? Yorumlarınızı bekliyorum. Sevgiler 💖