meldaaltun Kızlar merhaba , Bebeğim 2 aylık , sünnet için doktor ve hastane arıyoruz siz nerede yaptırdınız? Önerebileceğiniz bir doktor var mı ?
asli08 meldaaltun ben daha dün yaptırdım canm pendik medipol de ilk oğlumu da orda yaptırdık memnun da kaldik:)
nnoktaa meldaaltun anadolu yakası düşünüyorsanız. Çakmak erdem hastanesi zafer dörtdoğan. Tavsiye üzerine gittim memnun kaldım. Tavsiye ettiklerim de memnun kaldı.
kaygiliannee asli08 murat hocadan memnun musunuz? Biz de orda yaptırmayı düşünüyoruz da. Süreç kolay oldu mu ne kadar kaldınız hastanede
meldaaltun asli08 çok ağrısı oldu mu? Desteksiz yapabilir miyim acaba daha küçük ya tedirginim yanlış bir şey yaparım diye
BongomyaPrensi Başakşehir Dr Alparslan kuş kliniği var biz memnun kaldık araştırabilirsiniz hatta gitmeden fiyat bile alırsınız instgrmda sayfası var
asli08 kaygiliannee evet cnm memnunuz hocadan lokal anestezi yapılıyor 11.30 da girdi ameliyata yarım saat sürdü sürmedi odaya ciktik sonra doktor geliyor sizi bilgilendiriyor 1 2 saat bekletiyolar sonra çıkıyorsunuz bebis de gayet iyi ilk çişini yaparken ağladı nugun ikinci günümüz hiç huzursuz değil masallah
meldaaltun nnoktaa avrupa yakasında oturuyoruz ama anneannemiz anadolu yakasında , olabilir aslında yakında o hastaneye. Ne kadara yaptırdınız hatırlıyor musunuz
nnoktaa meldaaltun 2024 ocak ayında 4000-4500 gibi bir şeydi sanırım. Yarım saat içerisinde olup bitmişti.