Kızlar hepinize günaydın kızımın inek sütü protein alerjisi var 9,5 aylık geçen hafta cumartesi günü yumurtanın beyazını vermeye başladım alerji testinde negatif çıktığı için tereddüt etmedim ilk gün bi belirti yapmadı fakat sonraki günler ağla ağlaya uyanma sık kaka yapma karın ağrısı kendini sıkmaya ve alt gazı zorlamaya başladı yanaklarında kızırıklıklar oldu (aynı inek sütü alerjisinde olduğu gibi) anladım hemen beyazına alerjisi olduğunu peki 9. Ay aşısını yaptırmalı mıyım içinde yumurta beyazı var diyorlar nasıl bi yol izleyebilirim? Siz yaptırdınız mı ?