Mugerrr Kızlar son zamanlarda diş etimin çekildiğini farkettim ve internetten baktığımda benim plağın sıkıntılı olduğunu gördüm ve ben bir senedir kullanıyorum. Resim atsam bakar mızmız sizinki nasıl. Öncesinde diş teli takmıştım
Mugerrr Balbulutu tam temizlemeden çektim ama. Dişimin üst kısmında da plak devamı var. Ve o kısımlarda diş etimde çekilme olmuş. Dün genel dişe gittim de temizleyip diş eti uzamasına yönlendirecekti. Dudağımda uçuk olduğu için erteledi . Ve ben çekilmenin plak kaynaklı olduğunu düşünüyorum.
Mugerrr Mugerrr ben normalde alt dişimdeki çekilme için gitmiştim. Dün dikkatli bakınca üst dişlerimde de olduğunu gördüm. Ve uyuyamıyorum birşey yiyemiyorum çok stres yaptım. Ve ramazanlıktan beri neredeyse 20 saat plak takıyordum.
Mugerrr Balbulutu bana da öyle geldi ya o sebeple de üst dişlerimde çekilme olmuş olabilir. Kaç gündür uyuyamıyorum ya . Diş eti uzmanına gitsem rahatlayacam da. Uçuktan dolayı uzadı süreç
Mugerrr Balbulutu intertten gördüm zaten buraya da sorayım dedim. Ne yapacam ben şimdi ya. Diş etleri eski haline gelir mi acaba . Kaç gündür depresyona girdim 32 yaşındayım daha