Kızlar, son 1 haftadır özellikle uykularımız tamamen bitti.Daha önce aralarda 1 saat bile olsa kesintisiz uyuyordu ama şu an gerçekten çok zorlanıyorum. Yatırıyorum, hemen kalkıyor. Oradan oraya atıyor kendini en fazla bir dakika yatıyor, sonra hop başka bir yere geçiyor. En sonunda kalkıp oturuyor, hatta atlamaya başlıyor.Bu döngü defalarca tekrar ediyor ve ben artık gerçekten çok yoruldum.Bunun sebebi ne olabilir, yaşayan var mı?